Heelhuids aangekomen en nu op 3300m !!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu Heelhuids aangekomen en nu op 3300m !!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

Heelhuids aangekomen en nu op 3300m !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

02 Juli 2008 | Peru, Cusco

Lieve allemaal, mijn eerste bericht, foto volgt....
Alle vluchten achter de rug!!
natuurlijk weer een schaar en mes moeten inleveren! en in Cusco aangekomen.
Heel hoog en mooi, zag al sneeuw op de Andes. Veel armoede, ook veel sfeer en kleur en gezelligheid!En veel muziek, zit dicht in het centrum bij erg vriendelijk gastgezin. Gister rondleiding van de taalschool door Cusco, plaza de armas, steegjes, restaurantjes...erg mooi,later verder!!

• 02 Juli 2008 - 16:41

Gerdien:

Hoi zus,
    Fijn om iets van je te horen!Wat bijzonder hoe je de omgeving beschrijft! Geniet ervan en liefs x

• 02 Juli 2008 - 19:19

Dien:

Wat leuk om een beetje met je mee te reizen.
    Ben heel nieuwsgierig hoe je het heb.
    Blijf je volgens.
    Veel plezier, liefs,

Dien

• 02 Juli 2008 - 20:00

Gerda:

Geweldig om wat van je te horen op lokatie.
    Nelleke geniet ervan.
    ik ga je volgen
    groetjes

• 02 Juli 2008 - 21:08

Klaar:

Dag lieve Nelleke!

Wat heerlijk je zo dichtbij te mogen ervaren, zeker met een recente foto! Super :-)!
    Geniet van je reis, ik zal je volgen, met veel plezier :-)...

• 03 Juli 2008 - 08:18

Pepijn:

Hee mam,
    wat een mooie foto heb je gemaakt! Ik hoop dat je nog geen hoogteziekte hebt!? :-) Veel plezier nog in Peru. We gaan vandaag (Donderdag) al naar Frankrijk, heb gisteren met papa het boek omgewisselt en dvd's gekocht van de cadeaubonnen! Doei
    Groetjes Pepijn

• 03 Juli 2008 - 08:18

Katrien:

wat zonde dat je een schaar en een mes moest inleveren maar verder was het leuk zo te zien :) en ook mooie foto echt lief !!!
    groetjes katrien :)

• 03 Juli 2008 - 08:25

Pepijn:

O ja, nog eventjes zeggen dat we als we in Frankrijk zitten internetcafees gaan opzoeken, en dan kunnen we contact houden! Byebye,
    Groetjes Pepijn

• 03 Juli 2008 - 14:38

Dorien:

Ha die Nel,
    Wat gaaf!!!! geniet nu al van je verslagje en wat een prachtige foto. Jij gaat zeker genieten en je krijgt van mij wel een nieuwe schaar hoor! groetjes Dorien

• 03 Juli 2008 - 18:13

Thea:

Lieve Nelleke,
    Leuk wat van je gehoord (en gezien) te hebben. Geniet van je verblijf en we horen gauw weer van je toch ? groetjes Freek en Thea

• 03 Juli 2008 - 19:21

Merijn:

Hee Nelleke,
    Heb net internet in 't nieuwe huis. Zo kan ik mooi je avonturen volgen! Veel plezier in Peru en ik kijk uit naar je volgende verslag!

Groeten, Merijn

• 04 Juli 2008 - 15:38

Jennemieke:

Dag lieve meid, heerlijk om te lezen hoe het met je gaat. Morgen vertrekken wij naar Frankrijk, zal dus de komende 2 1/2 week niet reageren.Hele fijne tijd en geniet maar van alle knuffels van de kinderen.
    Veel liefs, Jennemieke