Zondagse bonus, special markt San Pedro - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu Zondagse bonus, special markt San Pedro - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

Zondagse bonus, special markt San Pedro

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

13 Juli 2008 | Peru, Cusco

Geen woorden...
Aardappelspecial voor Lous!
Wel een vraag:willen jullie de koeiekop ook? Ik zal de stemmen tellen!!

  • 14 Juli 2008 - 06:45

    Jacqueline:

    hoi Nelleke
    ben helemaal jaloers op die prachtige beelden waar jij zomaar midden tussenin zit, loopt en leeft. Word je niet onrustig bij het zien van zoveel mooie kleuren, gevoel dat je het niet goed genoeg vast kunt houden?
    Geniet lekker verder!
    Jacquline

  • 14 Juli 2008 - 07:57

    Lous:

    met dank voor deze aardappelspecial!Tussen kuikentjes en kippenbillen door, mis ik waarschijnlijk te koeiekop?? Geeft niets hoor, als vegetarier houdt ik me wel bij de aardappels...keuze genoeg!en volgens mij heb je daar een prachtige warme trui aan! Nu mis ik toch weer dat mutsje!!
    Nog twee volle weken om te genieten en alles in je op te nemen!

  • 14 Juli 2008 - 18:27

    Aleid:

    Hallo Nelleke,
    Zo te lezen en te zien komen je verwachtingen van deze reis helemaal uit. Fantastisch! 't Is erg leuk om je belevenissen via "waar ben je nu" te volgen.
    Groet,
    Aleid

  • 14 Juli 2008 - 19:36

    Thea:

    Hoi Nelleke wat bedoel je
    met wil je de koeiekop ?
    Ik zie er geen.
    geniet ze, en de groetjes
    van ons


  • 15 Juli 2008 - 10:09

    Karin:

    Hoi Nelleke,

    Door jouw verhalen weer even terug in de tijd. Die koppies van de kinderen... gaaf! Zo herkenbaar.
    Goed te lezen dat je Spaans met sprongen vooruit gaat. Gaat het er toch van komen dat jij me nog les gaat geven???
    Geniet van je tijd.
    Ik vertrek aanstaande vrijdag op vakantie naar... Frankrijk (effe wennen na al die verre reizen ;-) ).

    Veel plezier en tot gauw weer in Nederland!

    Karin

  • 20 Juli 2008 - 14:30

    Pepijn:

    Heey mam,

    Wel heel gek dat je mevr. Hulsebosch in Cusco tegen bent gekomen.
    Grappig die kleine taxi's!
    Leuk dat de onafhankelijksdag is! Waar was Peru een kolonie van dan?
    We zijn gisteren naar de Grottes d'Azé geweest, heel mooi was dat
    Wow, wel heel erg indruk wekkend allemaal!
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel plezier nog!
    Groetjes Pepijn
    P.S. Wat bedoel met stemmen op de koeienkoppen?

    byebyebyebyebyebye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 15864

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 14 Maart 2016

Nelleke in Nepal

30 Juni 2008 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: