Laatste dag Pisac en Cusco en.....afkicken! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu Laatste dag Pisac en Cusco en.....afkicken! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

Laatste dag Pisac en Cusco en.....afkicken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

27 Juli 2008 | Peru, Cusco

Lieve allemaal!
Dit zal mijn laatste verslag worden!
Als het lukt met een filmpje van de markt in Pisac en de allerlaatste foto´s. Morgen in Lima maar daar zal ik alleen nog reacties lezen.
Gister nog een rondleiding door het El Niños kinderreataurant opgezet door een Nederlandse, waar ik erg van onder de indruk was.
Toch nog aan de cola omdat in sommige dorpen niets verantwoords te krijgen is. De Amerikanen zeiden dat de cola hier anders smaakt dan bij hen. Nog gezellig op stap met Roos en Wies en Sara en de laatste kadootjes gekocht, nog even een avocadosalade en nachos bij the Muse, echt San Blas en Cusco.
ja, afkicken op meerdere fronten maar gelukkig nog een maand vrij en straks Lous en Katrien en Pepijn op Schiphol.....
Bedankt voor al jullie lieve reacties en meeleven!
Geniet nog even van de laatste beelden dan doe ik dat ook!
Ik ben verzadigd van alle mooie ervaringen en mooie beelden en wil nu wel weer naar Nederland.
Hele dikke knuffel en kus van Nelleke nog uit Peru! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 15846

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 14 Maart 2016

Nelleke in Nepal

30 Juni 2008 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: