Mooie mensen en weinig nodig - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu Mooie mensen en weinig nodig - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

Mooie mensen en weinig nodig

Door: Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

23 Februari 2016 | Nepal, Kathmandu

Plaatjes van mooie mensen, wel eerst mandarijnen kopen of sieraden of een kleine gift in het moderne blik van de bedelmonnik doen.
Mijn mee te nemen spullen voor de trek zijn goed gekeurd en de rest blijft achter in Vagabond guesthouse.
Misschien even iets minder tijd en/ of minder bereikbaar?
Leuk al jullie reacties, vooral doen, is heel leuk!
Ben benieuwd naar de trekking langs verschillend landschap, verschillende soorten bewoners en afwisselend uitzicht. Hope so dat het helder is!
Weet nu dat misterious bestaat.

• 23 Februari 2016 - 15:23

Inge:

wouw nelleke, wat maak jij een mooie reis! en wat laat je ons meegenieten. ik heb even niet opgelet en zie alweer twee reisverslagen en kleurrijke foto's. nu dus op trektocht, spannend. blijf heel, voetjes op de grond en veel plezier

• 23 Februari 2016 - 18:25

Rita:

Dan gaat die trektocht echt beginnen Nelleke, wat spannend! Duimen voor helder weer, het zal sowieso een indrukwekkende ervaring zijn. Mooie tocht!!!!