Afscheid gastgezin, kindertjes en op mezelf wonen - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu Afscheid gastgezin, kindertjes en op mezelf wonen - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

Afscheid gastgezin, kindertjes en op mezelf wonen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

12 Juli 2008 | Peru, Cusco

Eerder afscheid van het gastgezin omdat het appartement al vrij was! Geen verse sap meer van ananas, passievrucht, appel,sinaasappel maar ook van paarse maís en even geen tortilla´s en soepen.. Nu woon ik even echt in Cusco, op mezelf.
Ben in de ban van de Latijns-Amerikaanse muziek en dan even geen panfluit maar...salsa! En.. niet van mij gedacht maar dans een beetje salsa na les, leuk en meeslepend!!
Ook de merengue, een andere dans.
Hier dan foto´s van het gastgezin zonder de kinderen.Ook van een paar van mijn kinderen in de klas waar ik mee bezig ben; Mario Jhon, Rodrigo, Ruth Mery, Shermely en Diego en Madeleine. Met een paar ga ik ook naar de therapie en geef zelf therapie. Voordat ze naar huis gaan eten ze voedzame soep, hebben ze die maar vast binnen...
Liep net over mijn markt voor nog een prachtige foto en over de zaterdagse kunstmarkt op San Blas waar de taalschool is.
Later meer over spannende excursies na volgende werkweek.
Veel liefs en zonnige groeten,
Nelleke

• 12 Juli 2008 - 15:34

Pepijn:

Hoi mam,
    Leuk dat je nu zelf in dat appartement zit!
    Wat is de merengue?
    Hier hadden we gisteren en eergisteren veel onweer, maar nu is het weer beter weer, morgen gaan we naar een vuurwerkshow in Cluny, voor Quatorze Julien! Echt leuk.
    Veel plezier nog!!
    Groetjes Pepijn

• 12 Juli 2008 - 15:41

Katrien:

het is hier heel leuk en gezellig zwemmen was leuk! Nu zijn we in cluny in een internetcafe! en leuk dat jij het fijn hebt!
    groetjes katrien!

• 13 Juli 2008 - 09:39

Lous:

hoi Nelleke,
    En nu maar goed voor jezelf zorgen. Een markt vol met verse groente en fruit, dus dat moet wel lukken.
    Een zonnige groet kunnen we wel gebruiken, want hier is het slecht weer;veel regen...tot het volgende bericht en groetjes

• 13 Juli 2008 - 10:52

Dien:

Ha Nelleke,

Wat leuk om met je mee te reizen en te leven.Lees je berichtjes met plezier.
    Vind het zo moedig van je dat je dit allemaal durft.
    Lieve groet,
    Dien

• 13 Juli 2008 - 11:56

Thea:

Hoi Nelleke,
    Dat zal even vreemd zijn om nu alleen in je appartementje te zitten.
    Geen lekkere dingetjes meer voor je klaar gemaakt enzo.We vinden het in ieder geval fijn voor je dat jet het zo naar je zin hebt. En misschien kun je als je terugkomt ons de salsa dans leren toch ? Het is ook leuk om al die foto's
    te zien dan heb je er een goed beeld bij.
    heel veel succes weer, en tot de volgende keer.
    groetjes Freek, Christian
    (nu thuis) en Thea

• 13 Juli 2008 - 11:59

Myrthe:

Hey Nelleke! Wat leuk om je verhalen te lezen! Ik herken heel veel van wat je ziet en meemaakt. Super leuk om te lezen. Fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet van al het moois in en rond Cusco. En heerlijk he om salsa te dansen! Ik heb inmiddels al een hele curcus achter de rug en een nieuwe colombiaanse vriend! Haha dus veel salsa voor mij;).
    Ik ga je volgen. heel veel plezier en geniet er van!Liefs Myrthe