afscheid van Pokhara en Annapurna helder - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu afscheid van Pokhara en Annapurna helder - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nelleke Verbrugge - WaarBenJij.nu

afscheid van Pokhara en Annapurna helder

Door: Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

10 Maart 2016 | Nepal, Pokhara

Ja het afscheid van Pokhara nadert, laatste wandelingen nog langs het meer en naar Damside met het geluk dat elke ochtend de Annapurna en Machha Puchhre helder zijn (eindelijk goed geschreven, bedacht dat ik in de war kwam door de Machu Pichu in Peru).
Weer schoolkinderen wachtend op de schoolbus. Bananen met bloem en kleurrijke tuin met praktisch tandeloze vrouw.
Bezoek van project voor spastische kinderen is niet door gegaan door afstand en problemen met nieuw Holland house met water en elektriciteit en gaten in de weg zodat de kinderen in de health post blijven. Dat is ook Nepal. Na het neerstorten van het vliegtuig van Ben v.d.Stam, ergotherapeut in 1992, die in Kathmandu bij dit project werkte, is zijn familie samen met vrienden doorgegaan met dit project en dit zou de nieuwe vestiging nabij Pokhara worden.
Wie weet als ik hier nog eens terug kom, dit was vast niet de laatste keer..
Morgen vroeg met de bus naar Kathmandu en Manoz brengt me gelijk naar oud stadje Bakhtapur. Zal weer mooie foto's opleveren.
En dan nadert toch echt het einde van deze geweldige reis, nog even genieten..

• 10 Maart 2016 - 12:08

Thea:

Nou lieverd , nog zeker ff genieten van je laatste dagen, voor je het weet ben je weer in het koude Nederland

• 10 Maart 2016 - 12:30

Joke:

Wat fijn om dit allemaal te volgen en te zien!
    Sinds een week staat het fotoboek van Nepal open met de foto's van Tukucha,de grote vallei tussen Annapuurna en Dhaulagiri.
    Dank je Nelleke.

• 10 Maart 2016 - 18:44

Katrien:

Wat mooi allemaal. Als ik jou was zou ik lekker daar blijven hier nog veel te koud.
    Liefs Katrien